UT PÅ TUR

Categories HVERDAG

For en nydelig ettermiddag jeg hadde i går kveld samme med min bedre halvdel. Fy som vi har kost oss ute, selvom det ikke ble alt for mange timer med denne hyggen med grilling av pølser, sjokoladespising og bålbrenning.  Været vart helt upåklagelig den ettermiddagen, selvom om med en gang solen gikk ned så gikk også temperaturen til -3. Vi fant forresten en utrolig koselig del utenfor stien rundt Rotevatnet og det blir nok ikke siste gangen vi finner på noe såå gøy som dette. Vi har tenkt å gjøre det igjen. 

 

Kamera ble selvfølgelig med på tur idag, og et av mine / våre nyttårsforsett er å dra så mye som mulig ut på tur samtidig som vi dokumenterer det med kamera. Så jeg rakk å knipse et par bilder før det ble for mørkt, selvom det ene bilder hvor koselig vi hadde det når det ble mørkt, og bålet fremdeles brant. Selv hvor koselig det var å tilbringe noen timer ute, var det ekstremt godt å komme inn igjen i varmen og få ta en skikkelig varm dusj etter dagens utflukt til skogen. 

 

Jeg håper dere hadde en like fin torsdagseftermiddag, som det jeg og min kjære hadde det i skogen. Så kanskje dere blir litt inspirerte til å dra på tur enten med deres kjære eller venner for den del. Vi skal nok gjenta denne fantastiske turen ved en senere anledning, men når vet vi ikke helt enda. Vi skrives senere, mine kjære venner! Håper dere alle får en fin fredag ♥

HVILKE PLANER HAR DERE FOR DENNE FREDAGEN? 

1 kommentar

1 thought on “UT PÅ TUR

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *