EN PLAN FOR 2018

Categories HVERDAG

Hallo fine venner ♥

I dagens første og forhåpentligvis ikke siste post tenkte jeg altså at jeg skulle fortelle dere hva jeg gleder meg til i 2018 ( hvertfall det som er planlagt). Ettersom jeg er veldig glad i planlegge, skrive lister og ha oversikt over hva som skjer her hjemme, så syns jeg det er greit å poste det på bloggen også – slik dere får et innblikk i min hverdag. 

  

KJÆRESTETURER
Dette året har jeg og kjæresten avtalt at vi skal prøve å få til så mange kjæreste turer så mye som mulig, både store og små. Vi starter allerede senere idag når vi skal ut på tur i skog og mark, grille pølser og tenne bål. Jeg ble vel å merke veldig inspirert til å finne på slike ting ettersom den ene svigerinnen min har gjort dette til en spennende aktivitet for seg og familien sin. Så faller dette i smak hos meg og min kjære, blir det flere slike turer i løpet av året. 

BARNEDÅPER 
Allerede nå i Januar skal jeg være med i to barnedåper, og det er begge til de to nydelige tantebarna mine som kom i Oktober. Heldig var jeg at de ikke hadde barnedåp på samme dagen. Jeg er så heldig at jeg får være fadder til fineste T, og heldige meg er jeg også tanten hans – der barnedåpen allerede er andre helgen i Januar, og neste barnedåp som er for mitt andre tantebarn er tredje helgen i Januar, og slik jeg gleder meg til å feire fineste M. 

  

SOMMEREN 2018
Vi er allerede i full gang med å planlegge en liten ferietur, som vi skal få til. Vi har ikke helt bestemt oss for hva vi har lyst til, men vi har hvertfall lyst til å dra til Sverige på harryhandel, men når er vi ikke sikre på helt enda. Uansett hvor ferien går så blir det spennende, gøy og et nytt minne vil bli lagt i albumet. 

PLANLEGGE BRYLLUP
Nedtellingen har allerede startet, og det er syv måneder til kjæresten min og jeg skal gi hverandre vårt JA! Planleggingen går på skinner ettersom jeg har drevet med det helt siden vi satt bryllupsdatoen, og alt som er bestilt er bestilt (nesten: mangler frisør). Uansett lokalet, kirke, musikk og fotograf er booket, så det stopper ikke nå. Senest i går bestilte jeg brudepikekjoler på Ebay. Vi har en stor jobb foran oss, og i løpet av de neste månedene skal alle invitasjoner bli sendt ut og da er det bare å vente på hvem som svarer at de kommer eller ikke. Snart er også forloverkjolene i boks, ettersom jeg har to fantastiske forlovere. 

BRYLLUPSREISE
Det blir ikke en stor bryllupsreise på oss i år, pga at vi ikke har lagt noe plan enda for en stor en på 2-3 uker. Men vi har bestemt oss for at vi skal reise på tur sammen i høstferien – der det skal handle om romantikk, en liten mini bryllupsreise. Vi har ikke bestemt destinasjon enda, men det blir ut å fly å oppleve nok en ny destinasjon. 

  

HAR DERE NOEN PLANER FOR 2018? 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *