NYTTÅRSFORTSETT

Categories HVERDAG

GODT NYTTÅR, GODESTE DERE! Jeg håper dere alle hadde en fin feiring igår sammen med familien / vennene deres, og at minnene for 2017 ble lukket på en riktig måte. Kvelden min var fantastisk og jeg fikk tilbringe tid sammen med en fin gjeng, det ble servert godt mat + dessert. Hadde en veldig rolig kveld tidligere på dagen, og omtrent noen minutter før klokken slo slaget midnatt gikk vi alle ut for å se på alt fyrverkeriet som kom på himmelen. Uansett jeg tenkte jeg skulle dele mine nyttårsforsetter med dere, og jeg håper eg klarer å komme sterkere tilbake på bloggen i 2018. Vi snakkes senere mine kjære venner. 

Å komme meg inn i gode, sunne rutiner igjen, og være flink og strukturert både når det kommer til jobb og skole. Jeg starter opp på skolen igjen 9 Januar, og da blir det å stå opp når alarmen ringer, lage meg nistepakke (kan gjøres dagen i forkant), planlegge og skrive timeplan. Jeg vil også ligge foran med alt av innleveringer av skolearbeid, og være like givende nå som tidligere sist gang jeg var student. Nå gleder jeg meg til å bli enda smartere. 

Tilbringe mer tid ute i frisk luft, og der har både jeg og kjæresten bestemt at vi skal komme mer ut i skogen, fyre opp bålet, grille pølser og drikke varm kakao. Helt nydelig må det være å få oppleve den vakre naturen vi har her på Søre Sunnmøre. Vi kommer til å planlegge flere slike turer fremover, som både fjellturer, campingturer med telt og fisketurer når snøen forsvinner. Kjære 2018, skal være et år for friluftsliv som skal gjennomføres med lidenskap og alvor. Alt vi mangler er bare turutstyr, termos, sluker til fiskestang og telt så er vi mål til å gjøre dette åre med friluft velkommen. 

   

Ferien 2018 skal utnyttes til det fulle, og planer for ferien er halvveis planlagt og jeg gleder meg virkelig til denne ferien som vi skal få gjennomført i løpet av 2018! Først står selvfølgelig årets sommerferie for tur, også får vi se om det blir flere andre turer senere i år. Mesteparten av sommerferien 2018 skal oppleves her hjemme i Norge der det å besøke slekt og venner er største prioritet for oss. 

Oppholde de gode treningsrutinen jeg har fått med Bestis, ettersom hun tidlig i November fikk meg til å fikse medlemskap på et lokalt treningssenter i Volda, så her blir det hvertfall 2-3 ganger i uken med trening der, spørs hvordan timeplanene våre ser ut, som bestis så fint sa “du sparker meg i ræva, så sparker jeg deg”. 

  

Ta vare på familie og venner, og når jeg er sammen med dem fortsette å legge fra meg mobilen når jeg har kvalitetstid med dem. Fokusere på å se de rundt meg når det gjelder, være hjelpsom, omsorgsfull og god mot alle også de som ikke er mine venner eller familie. Venner vokser ikke på trær, så det er viktig for meg å beholde de vennene jeg har, men jeg sier heller ikke nei takk til nye bekjentskaper. 

Være en bedre blogger enn hva jeg var i 2017, og ikke droppe å oppdatere bloggen selvom jeg har en dårlig dag, bruk heller vise mer engasjement på bloggen. Skrive litt mer private innlegg, dele enda mer av hverdagen og jeg har lyst å prioritere bloggen, samtidig som jeg får bloggingen til å virke mer lidenskapelig. 

Dette er noen av mine nyttårsforsetter … har du noen av dine du kunne tenke deg å dele med meg? 

2 kommentarer

2 thoughts on “NYTTÅRSFORTSETT

  1. Hei.
    Jeg fikk skikkelig gnisten innenfor det å jobbe innenfor Helse og Omsorg, så mens jeg fremdeles gikk på det vikariatet jeg hadde i 60% valgte jeg å utdanne meg til Helsefagarbeider. Ettersom det er et givende yrket, kan hende jeg med tiden også velger å studere sykepleier, det blir jo en helt annen retning enn det jeg valgte i første omgang, men shit au – en kan utdanne seg så lenge en lever og har lyst til det. Godt Nyttår til deg også <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *