EN LITEN LYD FRA MEG

Categories HVERDAG

Hei på dere kjære, gode, trofaste blogglesere! ♥ Jeg ville bare gi en liten lyd ifra meg her, og fortelle dere at jeg har det bra.  Jeg har hatt noen innholdsrike dager der jeg blant annet har vært mye på jobbfronten, samtidig som jeg har kunne hatt litt kvalitetstid med min kjære. Selvom dagene er fult med både jobb og andre gjøremål som å gjøre klar både dyr og hjem til jul. Vel, uansett så har det vært utrolig koselig å kunne prøve å sette seg ned igjen å gå løs på tastaturet, noe som jeg ikke har orket stort de siste månedene ettersom det de siste månedene har gått fra sove – spise – jobb – spise – sove metoden, er jeg endelig klar til å prøve å få litt hviletid samt fritid enten alene eller sammen med kjæresten. 

Uansett så gleder jeg meg veldig til julefeiring dette året også – og julen er noe jeg alltid gleder meg til for da samler vi gjerne hele familien sammen og har det gøy. I år derimot skal vi feire julen hjemme hos mine foreldre og jeg gleder meg stort til det – selvom vi skal tilbringe mye av julen sammen med svigerfamilien også. Nå kjenner jeg det skal smake godt med en hel uke full av avslapning, julegaveshopping, og ordentlig kvalitetstid sammen med familien noe som ikke har skjedd på en god stund. 

Vi snakkes snart igjen, kjære blogglesere (selvfølgelig om jeg fremdeles har noen – etter min ekstrem lange pause). 

Noen som er interessert i at jeg skal ha en julekonkurranse? 
Hvordan har dere det i dag? 
Har dere noen planer for denne tirsdagen? 

1 kommentar

1 thought on “EN LITEN LYD FRA MEG

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *