VELKOMMEN DESEMBER

Categories HVERDAG

🎅 WHAT I WANT TO THIS CHRISTMAS 🎅

Tilbringe første søndag i advent sammen med min kjære, og det er virkelig nødvendig ettersom vi har vært opptatt på hver vår front de siste månedene, og det da ikke har blitt skikkelig kvalitetstid med god mat og film som vi brukte å gjøre mye før vi begge sprang til hver vår arbeidsplass og kom gjerne hjem til bare å legge seg i sengen for å stå opp igjen neste dag for enda mer… 

Pynte pepperkakehus sammen med min kjære allerede i dag, ettersom det er en tradisjon vi satser på vil fungere i år som i fjor. Så har jeg lyst til å prøve å pynte pepperkake huset ordentlig til en forandring, og ikke bare bæsje på en dæsj med melis og en haug med nonstop – for i år skal vi gjennomføre det med omhu. 

Se på julefilmer. Det høres kanskje lite ut, men jeg har 5 julefilmer som jeg bare må se i Desember. Filmen som Polarekspressen er en tradisjon jeg har hatt for meg selv siden jeg oppdaget denne. Uansett filmene som hjemme alene har alltid stått på listen over filmer jeg må se i julen. 

  

Feire julaften hjemme hos foreldrene mine i år, ettersom vi feiret julaften hos svigerforeldrene mine i fjor. Det kommer til å bli så gøy, og jeg gleder meg slik til at hele familien skal være samlet i julen, spise skikkelig god julemat og lukten som kommer med. 

Pynte til jul i hjemmet som jeg allerede har små startet litt på, selvom det frister veldig å sette opp juletreet allerede nå, så har jeg et dilemma i år og det er hvordan holden katten unna toppen av juletreet? Uansett julepynten begynner å komme på plass igjen, og da kan det kanskje bli en video om hvordan jeg har pyntet til jul her i hjemmet vårt. 

Feire nyttårshelgen sammen med svigerforeldrene mine! Som jeg skrev i et punkt lengre opp så feiret vi julen hos dem i fjor, og da blir det nyttårshelgen sammen med dem i år. Jeg gleder meg vilt til å være sammen med hele familien både til jul og nyttårshelgene. Jeg har gledet meg kjempe til dette kjempe lenge og endelig skal hele familien samles igjen.

  

Juleverksted har jeg allerede klart å gjennomføre sammen med alle tantebarna mine, slik som i fjor kjørte vi juleverksted siste helgen i November. Så årets juleverksted er over for i år, men siden det knytter så mye til julen – hadde det sin plass på listen. 

Gjennomføre årets siste strikkeprosjekt, som skal være en hjemmelaget julegave! Så kan jeg begynne å planlegge neste års strikke-prosjekter som jeg har liggende på siden som jeg kunne tenke meg å gjennomføre. 

  

VELKOMMEN KJÆRE DESEMBER! VI SKAL FÅ DET GØY 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *