HVA JEG VIL GJØRE I NOVEMBER

Categories HVERDAG

HER ER 10 TING JEG HAR LYST Å GJØRE I NOVEMBER

  

1. Planlegge hele desember og juletiden! Jeg skal planlegge det jeg har lyst til å gjøre alt fra hvilke julefilmer og julekalendere jeg skal se, til hvilken julebakst jeg skal prøve meg på å lage enten alene eller sammen med samboeren min. 

2. Tilbringe mer tid hjemme! Det jeg vil er å være hjemme å nyte førjulstiden, høsten, koselige kvelder i sofakroken med samboeren, kafebesøk med gode venninner, venninne besøk, kose med tantebarna og besøke familien. De små tingene som lyser opp en helt vanlig hverdag. 

3. Spotify-detox! Det er fryktelig lenge siden jeg har oppdatert Spotify-listene mine et skikkelig løft! Jeg har vel egentlig alt mellom himmel og jord inn på en spilleliste som jeg bruker hver dag i bilen når jeg drar på arbeid. Jeg MÅ sette meg ned å gå gjennom alle sammen en dag, og ikke minst legge inn nye, stemningsfylte låter. Jeg gleder meg også veldig til å høre på julesanger igjen, selvom jeg har tatt meg selv i å høre på P7 Jul på DAB+. 

4. Julegaver! Jeg har kommet halvveis med all julegaveshoppingen, og jeg håper på å få unnagjort siste finish i slutten av November. Jeg syns det er såå godt å være ferdig i god tid før jul, så slipper jeg å være en av de som springer rundt på lillejulaften etter de siste julegavene. 

5. Være den beste kjæresten! Vi har ikke sett så mye til hverandre de siste månedene. Denne kjærleiken er jo så fin og den skal utnyttes de to siste månedene av dette året. Kvalitetstid sammen med kjæresten skal det bli og vi skal kose oss ekstremt mye sammen, litt kvalitetstid er bedre enn ingen kvalitetstid. 

6. Blogg-motivasjon, hvor er du? Det er leit å si det, men den har faktisk ikke vært tilstedet på aldri så lenge. Jeg kan ta meg selv i å starte på vaske leiligheten fremfor å skrive et nytt blogginnlegg. Jeg føler selv at jeg har blitt dårligere på å blogge, men jeg har så lyst tilbake til ditt jeg var – da jeg hadde motivasjon / inspirasjon til å kunne blogge, om det så bare er ett innlegg pr. dag så er det bedre enn ingenting. 

HVA HAR DU LYST Å GJØRE I NOVEMBER? 

1 kommentar

1 thought on “HVA JEG VIL GJØRE I NOVEMBER

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *