EN LITEN SMAKEBIT

Categories HVERDAG

Skal si det går fort fremover, tenk at vi allerede har kommet oss til November! Etter hvert som årene går føler jeg tiden flyr fortere og fortere. Selv om både oktober/november/desember er mine favoritt høst/vinter måneder. Trenger jeg egentlig å forklare dere hvorfor de er det? Uansett det er noe spesielt med akkurat denne tiden av året som gjør det så utrolig koselig. Jeg ser ikke på meg selv som et høst og vinter menneske, selvom jeg er litt små forelska i høsten spesielt med alle de fine fargene som kommer frem med en gang vi kommer til oktober/september. 

Dessuten så er det lenge siden sist jeg har vært innom bloggen, der jeg hadde et mål med meg selv og det var å bli værende på bloggen – men det skjedde da selvfølgelig ikke. Det er blir feil av meg å si at jeg nå har kommet for å bli, ettersom jeg ikke vet hvor lenge jeg får beholde inspirasjonen min. Jeg har altså funnet ut at å sitte ved tastaturet igjen, gir meg en liten smakebit av noe som heter mestringsfølelsen. For å være enda mer ærligere så har jeg faktisk ikke trykket på tastaturet siden sist jeg var her. 

Det har dessuten skjedd mye siden sist jeg blogget – men det får jeg skrive om ved neste lyd dere hører fra meg. Vel uansett, så håper jeg deres måned blir like fin, innholdsrik og spennende som jeg har i vente. Vel, vi skrives snart igjen – og jeg ønsker dere en fin start på den nye uken som starter allerede i morgen. 

 Processed with VSCO with a6 preset 

1 kommentar

1 thought on “EN LITEN SMAKEBIT

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *