26TH BIRTHDAY

Categories HVERDAG

Gratulere med dagen til meg! I dag fyller jeg hele 26 år og det føles ikke rart at jeg har blitt et år eldre. Dagen startet jeg så tidlig som klokken 07.00 ettersom kjæresten min skulle rekker fergen for å komme seg på arbeid. Jeg mener det også er viktig at en starter dagen med dagens viktigste måltid og da står jeg alltid opp 15 minutter før han. Så etter at han hadde dratt på jobb, satt jeg i gang med å lage cupcakes som skal serveres i familieselskapet senere idag. Dette er den beste dagen, kan det bli bedre? 

Gjestene ankommer allerede om 1 time, så dette blir en hyggelig kveld sammen med den store fine familien min! Vi snakkes ♥

4 kommentarer

4 thoughts on “26TH BIRTHDAY

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *