HELLO SEPTEMBER

Categories HVERDAG

Riktig god fredag dere! NÅ har jeg savnet å titte innom her altså – så skal komme sakte men sikkert tilbake med daglige poster. Hvordan har uken deres vært så langt forresten? Jeg har brukt de siste dagene på å samle krefter og bli bedre. Jeg har da den siste uken vært sykemeldt og da har jeg vært hjemme mye de siste dagene – består av å gjøre øvelsene jeg har fått beskjed om. 

Uansett, så tenkte jeg at jeg skulle skrive en liste over ting jeg kunne ha tenkt å gjøre i September – så får en se hvor mye av denne listen som faktisk blir gjennomført med tanke på formen min i disse dager og fremover. Håper dere får en fin fredag! 

   

♥ …. LIST FOR SEPTEMBER … ♥

Kose meg med høstprogrammer på TV.  Nå om dagen går alle favoritt programmene mine som: Sinnasnekkeren, Skal Vi Danse, Tid for Hjem, 71 Grader Nord, Jakten på kjærligheten og The Voice. Er så greit at de er fordelt utover uken, så selvom jeg ikke ser dem den dagen de går – så tar jeg opp favorittprogrammene mine, så jeg kan se episoden før neste program.

♥ Denne måneden består av en ren bursdagsmåned for min egen del. Det ene tantebarnet mitt hadde fødselsdag i går, farmor har 23 september, mamma har 25 september og søskenbarnet mitt har 26 september. Det blir delvis feiring og en god del med kake både denne og neste måned. Elsker bursdagsfeiringer – men det store spørsmålet er hva skal en gi i bursdagsgave? 

♥ Rydde ut av garderoben, legge bort klær – til og med gi bort klær til de som trenger det. Jeg har allerede kastet ut 8 poser med klær og jeg føler fremdeles at det er mye som jeg ikke lengre passer. Så det er på tide å rydde ut av klesskapet hjemme.

  

♥ Ha mindre dårlig samvittighet for det jeg ikke får gjort, og heller være glad for det jeg faktisk får gjort. Noen ganger står det litt for mange punkter på to-do-listen. Klarer jeg ikke alt så er ikke det verdens undergang og fremover må jeg tenke på helsa. 

♥ Avslappning er for meg ikke et lengre oppskrytt ord, så det fremover når jeg har fri fra arbeid og ikke har andre planer blir det å slappe av mest mulig. Jeg er nok en av de personene som ikke slapper nok av og det fører til at jeg blir sliten i hele kroppen. 

♥ Nye oppskrifter på bakeverk og andre oppskrifter. Jeg tenkte å ta opp igjen baking og matlaging igjen nå som jeg har fått knisten og en hel del nytt kjøkkenutstyr og teste ut. Kanskje det blir videoblogg av det hele? 

  

Har dere noen mål for september?
Hvordan har måneden vært så langt for dere? 

2 kommentarer

2 thoughts on “HELLO SEPTEMBER

  1. Iselin Eriksen: Helt enig med deg Iselin. Elsker høsten jeg også – for min del er det den kosligste tiden av året om en ikke ser på sommeren som den fineste årstiden, så er både høsten og vinteren den mest kosligste tiden.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *