THAT´S LIFE

Categories HVERDAG

Lokal tid: 18.35 – Temperatur 43’C i solen og 35’C i skyggen + sterk sol og skyfri himmel. 

Hei dere! Da sitter jeg akkurat nå i skyggen, drikker en kald cola og blogger – that´s life. Dette stedet er helt nydelig og jeg koser meg mye! Selvom jeg må si at det er rart å ikke være på samme feriested som foreldrene mine dette året. Uansett, så tenker jeg at denne ferien blir mer enn bra – og jeg gleder meg virkelig til å utforske plassen mer denne gangen enn sist. Dette her blir bra, og her trives jeg absolutt og jeg gleder meg til flere dager på samme feriested. Jeg skal sjekke ut området i nærheten av der vi bor ettersom denne plassen har flere sider ved seg. Jeg håper dere får en fin dag videre, vi blogges snart mine kjære venner! 

Denne kvelden kommer til å bli brukt til å dra ut å spise sammen med samboeren og niesen min. Denne gangen skal vi prøve en helt ny resturante anbefalt av svigerfar ettersom han er mer kjent i området enn meg. Uansett vi gleder oss veldig til svigers om bare få dager slår følge med oss. Da blir det flere “nye eventyr” å oppdage ettersom de er mer lommekjent i området enn meg. 
Dere får ha en fin dag videre, så snakkes vi senere. 

HVA HAR DERE GJORT DENNE SØNDAGEN? 

1 kommentar

1 thought on “THAT´S LIFE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *