HVA JEG VIL GJØRE I AUGUST …

Categories HVERDAG

x Oppgradere høstgarderoben. Jeg føler jeg nesten ikke eier et vanlig varmt plagg. Dongeribukser, simple jeans og varme langermede gensere. Jeg har virkelig nødt til å gå til innkjøp av noe mer høstvennlig ettersom jeg alltid blir syk på høsten – skal jeg heller være mer forberedt denne høsten. I august/september skal det kjøpes inn litt varmere klær, kanskje til å med strikke meg en genser? Spare får jeg gjøre neste måned. 

Finne en ny avkoblingsserie til sene augustkvelder sammen med min kjære. Noen kvelder har jeg sikkert ikke tid, men andre kvelder har jeg tid til overs og da vil jeg koble helt ut med en eller annen serie som jeg og kjæresten kan se sammen. 

Dra med en sporty felles venn av meg og kjæresten på fjelltur. Har jeg så mye som en ledig dag med fint vær så skal jeg dra med kjæresten på tur. Kanskje vi må få besteget et fjell i Ørsta eller Volda? Håper på litt solskinn i august også. 

Holde godteri spisingen til helgen, og heller ha litt mer sunn og variert snacks i hus fra mandag til fredag. Nå om dagen har jeg vært helt hekta på norske jordbær fra Valldal. Jeg kjøpte i midten av juli en boks på 4kg der halvparten ble laget hjemmelaget syltetøy av (….så himmelsk). 

Gjennomføre en vaskedag fast i gjennom hele uken. Jeg trenger ikke bestemme meg for at det skal være en bestemt dag, men jeg skal ha muligheten til å kunne ha minst en vaskedag i løpet av uken. Jeg skal også minske det ned til å kun vaske skittentøy en gang i uken. Høres kanskje rart ut? Men du sparer faktisk utrolig mye strøm på akkurat dette. 

Drikke minst 3-4 liter vann mens jeg er på ferie i Spania.. Deretter minske det ned til 2-3 liter pr dag når jeg kommer hjem fra ferie. Det er så utrolig viktig å få nok vann i løpet av en dag, og jeg er ikke særlig flink til det selv, så her må jeg kanskje lage “drikke-alarm” på telefonen. 

ER DET NOE DERE HAR LYST TIL Å GJØRE I AUGUST? 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *