HJELP, VI GIFTER OSS!

Categories BRYLLUPSPLANLEGGING

Hvem skulle trodd det? At jeg skulle være så heldig at jeg ville finne mannen i mitt liv, og på denne datoen neste år sier vi JA til hverandre i kirken. Jeg skal ikke bare gifte meg med kjæresten min, men også min aller bestevenn. Vi har opplevd allerede så mye sammen på disse årene vi har vært sammen, og noen av de tingene vi har opplevd sammen er blant annet å kjøpe vår første leilighet, reist til utlandet og mye mer. Nå har vi allerede bestemt dato for vielse og bryllupsfest. 

Kjæresten min er den som gjør hjerte mitt helt, og uten han hadde jeg nok ikke vært 120% meg selv. Vi har omtrent et år igjen til den store dagen, men vi har fremdeles mye av bryllupsplanleggingen som enda ikke er i boks. Delvis er det viktigste i boks allerede som fotograf, lokale, kirke, forloverne til brud og brudgom – og vi har fremdeles mye mer som skal gjøres før vi er klare.

Det kommer til å bli et spennende år, og jeg håper dere setter pris på å få følge meg videre steg for steg under planleggingen. 

♥ JEG GLEDER MEG TIL Å LEVE RESTEN AV LIVET SAMMEN MED DEG ♥

4 kommentarer

4 thoughts on “HJELP, VI GIFTER OSS!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *