READY FOR TAKEOFF

Categories HVERDAG

Hei dere! Da er nedtellingen over og jeg er endelig klar for ferie! Hadde siste arbeidsdag i gårkveld, og flyet vårt drar ikke før senere i kveld. Jeg er egentlig veldig vant med at flyet til syden drar så sent som dette, og at vi lander på flyplassen på natten. Så det blir ikke noe annet enn å legge seg når vi kommer frem, men det er da det er så fint at vi våknet til en helt ny dag, på en helt ny plass. Jeg gleder meg så utrolig mye til å bare ligge langflat på solsengen, lese en bok og drikke enten iskaldt vann eller en iskald cola i varmen. Nå må jeg nesten gjøre meg ferdig med det jeg skal gjøre før vi reiser, blant annet vaske leiligheten og kaste/gi bort mat som ikke kan fryses som går ut på dato mens vi er borte. Jeg håper dere alle får en fin dag videre, og at dere som fikk ferie samtidig med meg får en fin ferie og dere andre får nyte deres ferie like mye som jeg skal. Vi blogges senere ♥

HVOR SKAL DERE PÅ FERIE?
HVOR HAR DERE VÆRT PÅ FERIE?

6 kommentarer

6 thoughts on “READY FOR TAKEOFF

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *