VI HAR KOMMET TIL AUGUST!

Categories HVERDAG

Er jeg den eneste som føler at denne sommeren har fløyet avgårde? Nå er vi allerede i august – og jeg er klar til å starte på ferien min! Heldigvis er det en del igjen av sommerferien og jeg gleder meg allerede til å reise bort på ferie. Heldigvis så har ikke den siste uken hatt så elendig vær, og det har faktisk vært mulig å bruke shorts og t-skjorte. Det har også vært grunnen til at jeg har vært i feriemodus hele sist uke, og det har vært deilig – selvom det har vært hardere å dra på jobb. Er heldigvis ikke lenge igjen! 

Ettersom jeg selv skal på ferie, så blir det også litt “ferie” her inne på bloggen også, og derfor har ikke bloggingen vært 100% – Jeg prøver men det er ikke alltid like enkelt å få det til. Jeg er tilbake fra ferie så sent som 21. august, og da håper jeg på at det blir litt bedre blogging fremover. Dessuten skal jeg prøve å holde målet mitt å oppdatere bloggen minst en gang pr. dag, dere! 

DETTE VIL JEG GJØRE I AUGUST;

1. Jeg føler jeg ikke har har vært veldig flink til denne sommeren til akkurat det å bruke mest mulig ut av dagene ettersom jeg denne sommeren har fokusert veldig mye på jobb, og jeg har virkelig ikke utfordret meg selv. Så denne måneden har jeg et mål om å utfordre meg selv til å bruke dagene mye mer (spesielt på ferie). Jeg har iallefall tenkt å ta dette med meg videre denne høsten og bruke dagene mye mer enn hva jeg har gjort hittil – skal iallefall bli flinkere på å balansere mellom jobb og det sosiale. 

2. Lese enda flere bøker! Dette er noe som jeg sier til meg selv hver eneste måned, og jeg har store planer om å begynne å lese enda mer bøker. Jeg har til å med bestemt meg for å ta med meg to bøker på ferietur. Det blir utrolig fint å ha en lesestund på stranden. Perfekt å lese på flyet, på stranden og ved leggetid. Uansett skal jeg nytte dette mest mulig og lese så mye jeg orker. 

3. Jeg skal gjøre meg ferdig med et vogn-teppe jeg holder på å strikke i flettemønster, og starte på et sett med lue, bukse, jakke og tøfler som svigerinnen min skal få til før babyen kommer. Så jeg har litt forskjellige strikke prosjekter som skal startes og fullføres denne høsten, både til store og små. Jeg skal også sy på enkelte bakstykker (vogn-teppe). Der må jeg ha hjelp!

4. Ha minst en eller to kvelder sammen med venninner! På tide jeg blir mer sosial igjen? Enten det er filmkvelder, bowling kvelder, tacokveld – så er det alltid koselig å henge med venninnene mine. Denne sommeren har det vært ganske mye fokus på jobb og dermed lite med venninne hygge. Noe som skal og bør endres på til høsten.

5. Bruke sosiale medier litt mer som for eksempel: Instagram. Jeg har vært elendig denne sommeren på å bruke Instagram-kontoen min til litt mer oppdatering av feriebilder. Det blir nok til at jeg legger ut mest bilder på Instagram fra ferien – jeg heter forresten gunnnis både Instagram og Snapchat. Så vil dere holde dere oppdatert på livet mitt følge meg på snap og Instagram. 

6. Hold dere fast! Denne er hovedsakelig bare for mine tre første uker i August, men utnytte ferien min til det maksimale. Skal reise på ferie i 2 uker, samt at jeg skal ha ferie i 3 uker. Disse dagene med ferie skal nytes sammen med kjæresten min. Selvfølgelig skal vi ikke reise alene på tur, men det er utrolig koselig når vi kan være flere på tur sammen og samtidig, dere! 

HAR DERE NOE DERE KUNNE TENKE DERE Å GJØRE I AUGUST? 
HAR DERE VÆRT PÅ FERIE / SKAL DERE PÅ FERIE ? 
ER DET NOEN AV DERE SOM STARTER Å STUDERE IGJEN TIL HØSTEN?
HVILKE PLANER HAR DERE FREMOVER? 

2 kommentarer

2 thoughts on “VI HAR KOMMET TIL AUGUST!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *