PÅ BÆRTUR

Categories HVERDAG

Hei kjære venner! Et lite avbrekk i hverdagen måtte til, og vi dro på en liten skogstur for å plukke blåbær. Dette vart noe helt annet enn hva jeg selv er vant til, tror ikke jeg har vært på blåbærtur siden jeg var liten.  Så det å gjøre dette sammen med min kjære – gjorde virkelig at det skapte frem helt nye og gode minner om det å være på bærtur. Vi fant ikke så altfor mye blåbær på turen, men det vi fant plukket vi med oss hjem. Nå har vi kommet hjem og vi har plantet oss godt ned i sofakroken for nå skal vi snurre en film før det blir å finne sengen – filmen for kvelden heter 2012! Jeg håper dere alle har hatt en fin mandag, snakkes! 

HVA HAR DERE GJORT DENNE MANDAGEN? 

2 kommentarer

2 thoughts on “PÅ BÆRTUR

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *