TIL LESERNE MINE!

Categories HVERDAG

Hei mine fine ♥ Jeg har lyst til å innrømme noe. Jeg føler meg utrolig takknemlig for at akkurat du bruker tiden din på å trykke deg inn på min blogg å faktisk lese den! Og spesielt koselig er det når dere igjen jeg en liten kommentar til meg – det betyr faktisk mye mer enn dere tror! Bloggingen min har vært ekstremt ustabil de siste månedene, men det gjenspeiler seg bare på hvor mye jeg jobber på siden – som dere sikkert har skjønt?  På grunn av dette forventer jeg faktisk ingenting fra dere – egentlig fortjener jeg vel ikke noen av leserne mine. Uansett, vil jeg takke dere for at dere fremdeles klikker innom bloggen for å se om jeg har kommet med en oppdatering eller to. Jeg setter utrolig pris på dere, og jeg har aldri satt mer på pris på dere som jeg som jeg gjør nå. Tusen takk for at dere er akkurat slik som dere er.  Jeg er evig takknemlig for at dere besøker bloggen, selv til lite oppdatering – og jeg skal prøve å bli bedre på oppdateringen fremover (usikker på hvor mange ganger jeg har sagt det). 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “TIL LESERNE MINE!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *