IKKE LENGE IGJEN …

Categories HVERDAG

God kveld og god tirsdag! Først vil jeg fortelle dere at jeg vet jeg har vært elendig til å blogge den siste tiden med tanke på at jeg har vært mye på arbeid. Så var det godt å kunne endelig “klikke” seg innom bloggen og oppdatere dere litt etter denne lille, men hektiske perioden.  Nå er uken så godt som i gang, og det er en utrolig deilig følelse er at det ikke er lenge til jeg har ferie. 

Det blir utrolig deilig å kjenne feriefølelsen på kroppen etter flere hektiske uker med arbeid. Det er også nettopp dette at jeg syns det er ekstra godt å ta ferie når jeg har jobbet så mye som jeg har gjort – tidligere år har jeg egentlig ikke trengt mer enn en uke med ferie – men i år er det noe helt annet. Da gjør det virkelig ikke feil med tre hele uker med ferie, og disse ukene skal nytes! 

  

Hva har dere gjort i dag? 
Er det noen andre som er på ferie / skal ha ferie? 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *