KOBLER AV …

Categories HVERDAG

God tirsdag, mine kjære venner ♥ Hvordan har dagen deres vært så langt? Her har det gått i jobb fra 07:45 til 13:45, og ellers har det vært familiehygge med hele familien idag. Det har vært noen fantastiske timer både på arbeid og frikvelden min, dere! Niesen min ble med hjem til oss etter at vi hadde vært å hygget oss i godt lag på campingplassen som svigers har hytten sin. Her såg vi på 2 forskjellige filmer etter Niesen min sitt valg: En natt på museet og Nancy Drew. Begge filmene passer både for store og små – og vi har hatt en hyggelig stund sammen. Nevøen min er også på besøk, og han skal være her helt til i morgen. 

Uansett … nå tar jeg kvelden og skal se film sammen med samboeren og nevøen min. Da blir det til at jeg kobler av fra sosiale medier resten av kvelden. Så da snakkes vi senere mine kjære venner. Jeg håper at alle sammen har hatt en fantastisk tirsdag og at dere får en fantastisk onsdag også – ettersom jeg skal være på jobb store deler av dagen i morgen blir det ikke like mye oppdatering som idag, men jeg skal likevel prøve å oppdatere dere så mye som mulig.  Ha en fin kveld mine kjære venner! 

Hva har dere gjort denne tirsdagen? 

Hvilke planer har dere for dagen i morgen? 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *