KONKURRANSE: AVSLUTTET

Categories KONKURRANSE

Er dere klar for en sommer-konkurranse? Jeg tenkte jeg skulle vise hvor mye jeg setter pris på dere mine kjære lesere! Jeg deler ut 2 stk strandvesker, med mye forskjellig som dessverre passer bare for jenter/kvinner denne gangen. Dere har selvfølgelig lov å delta selvom dere er menn også, kanskje kjæresten din kunne ha tenkt seg en slik strandveske fra meg. Det dere må gjøre er:  Skriv “jeg er med” i kommentarfeltet. Deler også samme konkurranse på Instagram-kontoen: @gunnnis

Jeg ønsker dere alle sammen LYKKE TIL! Jeg kårer to vinnere den 16 Juli kl. 12:00. Vinnerne blir først og fremst kontaktet på Facebook / mailadresse. Så det er viktig å legge igjen en navn, og der jeg har mulighet til å kontakte dere om dere skulle være heldig å vinne en av disse to flotte strandveskene. Vi snakkes senere mine kjære venner! 

13 kommentarer

13 thoughts on “KONKURRANSE: AVSLUTTET

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *