GODT Å VÆRE HER IGJEN

Categories HVERDAG

Da var det mandag og ny uke dere! Jeg er allerede godt i gang med denne mandagen. For min del har denne mandagen vært ganske så effektiv, og jeg har akkurat plantet stumpen i sofakroken hjemme i leiligheten. Jeg var på arbeid fra 08:00 – 15:00, og det resulterte i at arbeidsdagen gikk raskere enn forventet. Jeg har lite planer denne uken annet enn at jobb står øverst på listen helt frem til søndagsmorgen. Så det jeg har av fritid blir hovedsakelig brukt til avslapping mellom all jobbingen og pendlingen. 

Det blir forresten utrolig godt å se kjæresten min igjen ettersom jeg har bodd hos mamma og pappa helt siden fredag. Ettersom som arbeidsplassen min ligger i Fosnavåg er det greit å noen ganger være hjemme hos foreldrene mine, og da gjør det ekstra godt å savne kjæresten sin ekstra mye og det blir enda bedre å se han igjen når jeg drar tilbake til Volda igjen. 

SAMSUNG CAMERA PICTURES
Opplading til ferietur om ikke lenge … Feriebilde fra sommeren 2016! 

Vi skrives snart igjen! Nå skal jeg rydde litt mens jeg venter på at kjæresten skal komme hjem. 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *