EN FELLES FRIDAG MED VENNER

Categories HVERDAG

Hei kjære venner! Jeg hadde det utrolig koselig sammen med Karianne og Ann-Kristin, og jeg håper det ikke blir lenge igjen til neste gang vi gjør noe slikt som dette – vi var en tur innom Floyd for en liten handel av sommertøy, og jeg fant meg selv noen små godbiter som jeg kan vise her på bloggen om det er av interesse? Uansett så er det ikke ofte jeg henger med venner, men når jeg først har en felles fridag utnytter vi den. Vi spiste oss en bedre middag på den gode nabo og avsluttet med bowling 🎳

 

Jeg og Karianne avsluttet resten av ettermiddagen med at hun kjørte meg tilbake til leiligheten i Volda. Jeg håper det ikke blir lenge til før neste gang vi finner på noe sammen oss 3 jentene – for dette har vært hyggelig og jeg gleder meg til neste gang.
Nå venter enda litt mer mat og filmtitting av en ny James Bond film sammen med kjæresten min. Vi snakkes senere mine kjære. 
Håper alle har hatt en fantastisk tirsdag, og så snakkes vi igjen i morgen. Ha en fin kveld videre mine kjære venner. 

Hvordan har tirsdagen deres vært? 
Hva skal dere gjøre i kveld? 
Skal jeg legge ut om innkjøpene jeg har gjort idag? 

3 kommentarer

3 thoughts on “EN FELLES FRIDAG MED VENNER

  1. Victoria Larsen: Ja, noen ganger det nesten nødvendig – og for meg var det akkurat det nå. Få tilbringe litt tid med venninnene mine ettersom jeg jobber så mye som jeg gjør.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *