DET BLIR IKKE SISTE GANGEN …

Categories HVERDAG

En så perfekt start på dagen som dette skal jeg virkelig lete lenge etter. Det er i hvertfall helt sikkert! Dagen startet med dagens viktigste måltid før vi dro av gårde på dagens og ukens lengste gåtur. Vi gikk rundt Rotevatnet vi brukte omlag 1t og 49 minutter samt at det var en hel 7,31km lang tur. Det gjorde derimot både godt for kropp og sjel, og det blir ikke siste gangen vi gjør dette. 

 

Jeg har bodd i Volda omtrent 1år snart og det er første gangen jeg har gått rundt det her og tenk at jeg har denne fantastiske utemiljøet rett utenfor min egen stuedør – vel hvertfall nesten. Det er ca. 15 minutters gange fra leiligheten, så i dag bestemte vi oss rett og slett bare for å gjøre det – bruke føttene våre. Det ble en liten økt og jeg er glad for at vi tok med oss vann på turen. 

 

Håper dere har hatt en like fin start på deres tirsdag, som jeg hadde på min! Måtte hver eneste fridag jeg har i sommer bli akkurat som denne! Vi snakkes senere mine kjære venner. 

Hva skal dere gjøre i dag? 
Hvordan ser tirsdagen deres ut? 
Er det fint vær hos dere idag? 

 

1 kommentar

1 thought on “DET BLIR IKKE SISTE GANGEN …

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *