THE WORLD IS NOT ENOUGH

Categories ANBEFALING

Hei på dere og god morgen! Jeg satt vel egentlig alarmen på 09:00 idag, men klarte jammen meg det å stå opp en time tidligere. Heh! Og det enda ti lat jeg meg etter midnatt. Jaja, dette er den siste fridagen min denne uken så den skal nytes på best mulig vis. Tenkte jeg skulle dele et tips om denne filmen med dere, så håper jeg at dere liker den like godt som jeg gjorde. 

Dette er den tredje James Bond-filmen med Pierce Brosnan i hovedrollen som den britiske agenten. Filmen handler om Den Onde Skurken Renard – som er følelsesmessig amputert på grunn av en kule som sitter fast inne i hjernen hans og han er på jakt etter oljearvingen Elektra King. Hun har vært kidnappet av han en gang tidligere, men da klarte hun å rømme. James Bond har fått jobben med å beskytte henne, og havner deretter i oljefeltene i Azerbadjan, der Frk. King bygger en oljeledning til Tyrkia. 

Jeg hadde aldri sett en eneste James Bond film om det ikke hadde vært for samboeren min, som elsker slike type filmer. Etter at vi har sett flere og flere med samme type sjanger, forstår jeg virkelig ikke hvordan jeg ikke kan ha oppdaget disse på egen hånd. Pierce Brosnan er en av mine favoritt mannlige skuespillere, og det har han vært helt siden jeg oppdaget han i Mamma Mia (selvom den kom ut etter alle James Bond filmene han har vært skuespiller). Om dere ikke har sett James Bond anbefaler jeg hvertfall de fire filmene med Pierce Brosnan, og det er også fordi jeg ikke har sett de andre enda. Filmen har faktisk ALT!

Har dere sett “The World Is Not Enough”? 
Dersom dere har sett den: Hva syns dere? 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *