DET ROMANTISKE HJØRNET

Categories HVERDAG

Heii, dere  Jeg har vært på arbeid i hele dag, og planen om å jobbe med bloggen og planlegge nye innlegg må flyttes til en senere anledning. Det var utrolig deilig å komme hjem til kjæresten i kveld, og ettersom han var i det romantiske hjørnet disket han opp med god mat. Til tross for at jeg har hatt en fantastisk dag på jobb kjenner jeg at det var godt å sette seg ned hjemme i sofakroken. Nå venter en rolig kveld sammen med min kjære før det blir å finne sengen om noen timer ettersom det venter en ny arbeidsdag på oss begge i morgen. Jeg håper dere mine venner, har hatt en fin torsdag. Så snakkes vi senere dere! 

HVORDAN HAR DAGEN DERES VÆRT? 
IKKE GLEM Å LIKE FACEBOOKSIDEN MIN FOR UPDATES GJENNOM HELE UKEN
LEGG MEG TIL PÅ SNAPCHAT OG INSTAGRAM: GUNNNIS FOR OPPDATERINGER

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *