FILMTIPS: POLTERGEIST (2015)

Categories ANBEFALING

Hei og god torsdag mine venner! Jeg våknet allerede kl. 06:30 idag, ettersom jeg reiste på jobb allerede kl. 07:30! Uansett timene denne torsdagen kommer nok bare til å fly avgårde som de alltid gjør når jeg er på jobb med godt folk. Jeg tenkte bare å stikke innom før jeg starter på arbeidsdagen min og ønske dere en fantastisk torsdag og håper den blir like fin som min, samtidig så ønsker jeg å tipse dere om en film, dere kanskje kan se i kveld? Den ligger forresten på Netflix. Vi snakkes senere, venner! ♥️

For en stund siden såg jeg Poltergeist såg jeg en nyere versjon av de gamle poltergeist fra 80-tallet. Jeg kan huske at jeg har sett denne filmen tidligere sammen med mamma. Kan si at dette har vært en av de filmene som inneholder overnaturlig fenomener og skremmende scener med klovner som jeg faktisk har likt å se. Jeg har aldri hatt noe imot klovner, men denne klovnen i filmen var ganske skummel. Selv var den spennende og en skremmende film som er til å anbefale, selv om det etter min mening er flere scene filmen som ikke var nødvendig. Historien var god, gode karakter og jeg kan ikke si at jeg har sett disse skuespillerne.

Favoritten min i denne filmen må faktisk være de to yngste Maddie og Griffen Bowen. Det er ingen tvil om det. Jeg anbefaler det hvis du virkelig liker skrekkfilmer. Jeg er ikke den som elsker skrekkfilmer, ettersom jeg er mer en komedie / romantikk / serie person, men denne filmen er noe for seg selv. 

 
  
// ALLE BILDER ER HENTET FRA GOOGLE 

📽 HAR DERE SETT DENNE FILMEN ? 📽

 

1 kommentar

1 thought on “FILMTIPS: POLTERGEIST (2015)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *