WELCOME JUNE

Categories HVERDAG

Sommermåneden har offisielt banket på døren, og jeg vi har hatt en flott kickstart på sommeren allerede. Vi forlater en fantastisk måned med sommervarme og tar fatt på den offisielle sommermåneden og det lover enda godt. Det er noe med juni – så får meg til å finne frem gløden, smilet plasseres i ansiktet, en blir mer sosial og finner på mye mer utendørs. Har jeg fortalte dere hvor godt jeg liker denne måneden? Jeg gleder meg til å skrive et eget kapittel om akkurat denne måneden og jeg har juni, juli og august foran meg ettersom alle disse tre månedene blir mye fokus på jobb, mann og hjem. Det er dette jeg storkoser meg med og jeg gleder meg til å ta komme i gang med akkurat dette – men sant skal sies gleder jeg meg til ferie sammen med min kjære i august. 

    
  

10 THING I WANT TO DO IN JUNE

1. Jeg vil male veggene i leiligheten. Farge er under vurdering og jeg tror vi snart har funnet den perfekte fargen til vårt hjem. 

2.  Grillkveld med venner. Om solen kommer frem fra bak skyene. Så er jeg klar for utallige kvelder med grillmat og kos sammen med venner. Jeg har allerede et håp om at det kanskje blir noen kvelder denne sommeren sammen med bestie, K. 

3. Jeg elsker å utfordre meg selv på kjøkkenet, og holder meg som regel til de rettene som går igjen som en favoritt. Jeg er veldig glad i mat og elsker å prøve ut nye oppskrifter – jeg bare unnskylder det med at jeg ikke har tid lengre.  Vel.. tid må lages! Nå skal jeg prøve meg på nye matretter. Faller det i smak deler jeg selvfølgelig oppskriften med dere.

4. Denne måneden skal jeg gjøre ferdig flere strikke-prosjekter som jeg skal ha som gaver til høsten. Garnet er i boks! 💎

5. Sommeren er til for å slappe av og for at jeg skal slappe av må jeg enten bruke strikkepinner eller lese en bok jeg liker 📚

6. Bli flinkere med videoblogging. Dette er noe jeg vet har vært høyt ønskes hos dere lesere i lang tid, og jeg trenger inspirasjon.

7. Dra på fisketur sammen med min kjære 🎣 fylle opp fryseren vår hjemme i leiligheten.

8. Ha minst 8 timer på hodeputen hver eneste natt uansett søren. Jeg skal være i seng innen 23.30 hver kveld i hvertfall i ukedagene, siden jeg ikke skal ha rutine på leggetid i helgene – det må da være måte på.

9. Som en utfordring fra kjæresten, så mener han det er på tide at denne pysa bør prøve seg på bading i elv i nærområdet. Så kanskje jeg må tøye mine grenser for å prøve den kalde temperaturen i elven som vi har på Sunnmøre.. *dette blir nok kaldt* 

10. Sist men ikke minst, i juni skal jeg sette helsen foran alt. Jeg skal opprette en fast rutine på trening som jeg vil teste ut denne måneden. Spise sunt men godt .. Det blir kanskje hardt, men jeg tenker det er verdt det. 

HVA ER DERES PLANER DENNE MÅNEDEN? 

1 kommentar

1 thought on “WELCOME JUNE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *