VISSTE DU DETTE OM MEG?

Categories HVERDAG

  ​

OVERNATTING BORTE SOM BARN. Jeg likte aldri å overnatte borte fra mamma når jeg var mindre, men å overnatte hos farmor og farfar var ikke noe problem! Jeg var alltid livredd ved tanken på å overnatte borte hos venninner, og spesielt for at jeg ikke følte meg trygg. Husket jeg skulle overnatte hos en venninne en gang, men mamma måtte komme å hente meg ettersom ikke klarte det og tårene trillet. 

Å BLI SATT PÅ PLASS. Dersom jeg har gjort noe galt så vet jeg det som regel selv, men det er bare irriterende å bli minnet på det igjen – kan en ikke bare la det ligge? Jeg gjør faktisk ikke disse feilene med vilje, og jeg kunne gjerne vært foruten at jeg en sjeldent gang blir kjeftet på eller satt på plass uansett hvem tilsnakket kommer fra. 

BILTURER. Jeg elsker lange bilturer, minuttene det tar å kjøre til jobben bruker jeg på å sitte å synge til musikken som jeg spiller fra listen på Spotify. Når jeg var mindre så husket jeg at vi i 2009 reiste til Nordkapp / Honningsvåg for å se hvor mamma vokste opp. Hele den bilturen elsket jeg – og jeg fikk unnagjort alt annet enn å sove – men så kom vi hjem til Sunnmøre igjen og med gang vi kom innenfor Møre og Romsdal fylke, sovnet jeg med en gang – kanskje jeg var lei av å se Møre og Romsdal? 

KONSENTRASJON. Jeg har alltid hatt problemer når det kommer til lekser og spesielt lesing gjennom både barneskolen – ungdomsskolen – videregående – høgskolen, om at der vanskelig å huske hva jeg leser, men samtidig når jeg kan ta meg selv å sitte i filmen å høre på musikk å synge med for full hals lærer jeg teksten fortere og jeg kan den på rams etter bare noe få ganger med den samme sangen. Kunne det bare ikke være like enkelt med det viktigste av pensum den tiden jeg fremdeles gikk på skolen. Jeg hadde virkelig ikke hatt noe imot om å klister-hjerne. 

ALARM. Jeg har alltid på alarm, uansett om det er mandag eller lørdag. Noe av det verste jeg vet er å sove bort hele dagen, spesielt ettersom jeg er morgenfugl og om jeg står opp etter kl. 10.00. Dersom jeg står opp senere enn 10.00 føler jeg at hele dagen er ødelagt ettersom jeg liker å få gjort mest mulig før kl. 12.00! 

JEG ER MEG. Etter at jeg ble sammen med samboeren min for et par siden, så har jeg merket at jeg har blitt mer meg selv og den jeg ønsker å være. Jeg har tidligere prøvd å være noe jeg ikke ønsket å være, men sammen med samboeren kan jeg være 120% meg selv og den jeg er bare den jeg selv kan være og jeg er 120% Original. 

  

 NOE MER DERE VIL VITE OM MEG?

2 kommentarer

2 thoughts on “VISSTE DU DETTE OM MEG?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *