PÅ GOLFBANEN!

Categories HVERDAG

Denne søndagen har vært forskjellig fra alle de andre dagene, selvom jeg startet søndagen min på jobb. Ettersom det er ekstremt fint vær her i Volda, måtte vi selvfølgelig utnytte dagen til mer enn det som skjer innenfor husets fire vegger. Kjæresten hadde et ønske om at vi skulle prøve oss på golfbanen som de har her i Volda, og det var faktisk ikke så kjedelig som jeg trodde det var 😂

Så jeg fikk teste ut det å spille golf sammen med kjæresten, og han viste meg litt forskjellige triks på hvordan jeg faktisk skulle gjøre dette.  Uansett så hadde jeg det utrolig koselig sammen med kjæresten, og det er nok ikke det siste golfbanen ser av meg.

HVA HAR DERE GJORT DENNE SØNDAGEN? 
 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *