NESTEN EN SKAM Å SI DET ..

Categories HVERDAG

God morgen, kjære dere! Her sitter jeg å oppdatere bloggen etter 9 (!?!) dager stillhet fra min side, er det virkelig mulig? Det er nesten en skam å si det, men noen ganger glemmer jeg at jeg har en blogg som har både lesere og trenger oppdatering fra meg. Nå er jeg i ferd med å avslutte nattevakt på arbeidsplassen, så min oppgave i dag er å snu døgnet tilbake normalt igjen, dere! 😴

Jeg vet ikke hvilke planer som står for resten av onsdagen min, men en ting er sikkert at jeg skal slappe av mest mulig, hjemme! Jeg skal iallefall ta meg en velfortjent dusj med en gang jeg kommer hjem igjen, så kanskje jeg klarer å få noen timer under dyna. Uansett planene for dagen i dag er fremdeles uvisst, ettersom jeg har vært på nattevakt denne natten. Energien skal bygges opp igjen – og jeg gleder meg allerede til neste arbeidsdag. Håper dere alle sammen får en fin, onsdag! Vi snakkes senere 💗💗

 

HVA SKAL DERE GJØRE I DAG? 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *