SKI PÅ EITREFJELL

Categories HVERDAG

 

Hei og god 2. påskedag! Denne påsken har vært utrolig fin selvom jeg har hatt det meste av fokuset på jobb – så har jeg fremdeles hatt fritid til å være sammen med familien. Jeg kan se tilbake på denne påskeferien å tenke på alt det fine jeg har opplevd både hjemme, på jobb og på fjellet. Jeg avslutter herved denne lille påskeferien jeg har hatt med en skidag på fjellet i godt selskap ilag med samboeren, svigerinner, svogere og tantebarna mine. Selv har været holdt seg veldig bra mens vi var på fjellet denne dagen. Jeg føler at jeg har kommet meg over den lille høydeskrekken min ettersom vi kjørte stolheis opp til skiløypene og jeg kan leve på det en god stund fremover. Jeg er ikke en person som er født med ski på beina, og det har jeg egentlig bevist for flere enn meg selv. Det var vel rett etter at vi kom ned fra stolheisen og hadde tatt på oss skiene at jeg sklei ned over bakken men kom trykt ned med begge beina i god behold. Jeg kan iallefall si at jeg gleder meg til flere slike stunder med denne gjengen uansett tur på fjellet. 

Jeg har egentlig ikke mer å fortelle om denne dagen, men det er mer for at jeg må dra avgårde igjen – for vi skal sitte barnevakt! 

Dagen min ble avsluttet med knall og fall på toppen av Eitrefjellet. 


 

HVORDAN HAR DAGEN DERES VÆRT? 
IKKE GLEM Å LIKE FACEBOOKSIDEN MIN FOR UPDATES GJENNOM HELE UKEN
LEGG MEG TIL PÅ SNAPCHAT OG INSTAGRAM: GUNNNIS FOR OPPDATERINGER

1 kommentar

1 thought on “SKI PÅ EITREFJELL

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *