DET VAR PÅ TIDE …

Categories HVERDAG

De siste dagene har jeg vært ikke eksisterende på bloggen som dere kanskje har merket? Hver gang jeg prøver å sette meg ned for å oppdatere bloggen … så har jeg sittet igjen med et tomt ark med ingen ord. Kanskje bare et “hei” eller “god morgen” … men en  får ikke mye ut av en oppdatering dersom jeg bare hadde lagt ut max 2 ord på bloggen. Uansett over til dagens blogginnlegg – 

  

Hvordan har dagen din vært så langt? Jeg føler jeg har hatt en aller tiders tirsdag, ettersom jeg sto opp tidlig, spiste en meget god frokost, dro på jobb og følte skikkelig for en kveld sammen med kjæresten. Ettersom vi la planer igår at når jeg kom hjem fra arbeid, skulle vi lage hjemmelaget pizza til kvelden i kveld og deretter se noen episoder av LOST siden jeg aldri har sett det før, var det på tide å se. Gleder meg iallefall til flere timer med tv-kos sammen med kjæresten der vi spiser hjemmelaget pizza, og ikke minst har det gøy sammen med hverandres en helt vanlig tirsdagskveld. Håper dere har hatt en fin tirsdag, vi skrives snart 

HVA HAR DERE GJORT DENNE TIRSDAGEN? 

 

1 kommentar

1 thought on “DET VAR PÅ TIDE …

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *