ANTREKK – 050317

Categories ANTREKK

Hei og god søndag mine venner!  Nå har jeg og kjæresten vært ute å knipset litt antrekksbilder til dere, og det er lenge siden jeg har vist et antrekk her på bloggen for dere. Tenkte at siden jeg våknet opp til et så fin søndagsmorgen der solen kom inn gjennom soveromsvinduet at jeg virkelig bare måtte utnytte det når det er slik vær en søndag som denne. Dere får ha en super søndag videre, og prøve å lade opp til en ny og spennende og forhåpentligvis innholdsrik uke. Det skal jeg og denne søndagen blir det familiekos på høgt nivå. Vi snakkes om ikke lenge mine kjære venner! 

 
 

BUKSE FRA ONLY, GENSER FRA NELLY, DONGRIJAKKE FRA EXIT, SKO FRA SHPOCK, VESKE  OG BRILLER FRA MICHAEL KORS 
 
HVA SKAL DERE DENNE SØNDAGEN? HAR DERE NOEN PLANER FOR NESTE UKE? 
HVA SYNS DERE OM ANTREKKET? ØNSKER DERE FLERE SLIKE INNLEGG?

5 kommentarer

5 thoughts on “ANTREKK – 050317

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *