FIFTY SHADES OF GREY: DARKER!

Categories HVERDAG

Igår kveld var jeg på kino sammen med gjengen som besto av kjæreste, familie og bestevenninne. Vi var på premiere av Fifty Shades of Grey: Darker! Jeg syns filmen var like bra som den første, om ikke bedre! Billettene hadde jeg allerede skaffet allerede i desember, etter at jeg hadde tatt en spørsmålsrunde til hele gjengen. Bestevenninnen derimot hadde ikke noe spesielt valg når det gjaldt valg av kino-lokale. Selvfølgelig reiser vi til det beste kino-lokalet i fylke: Fosnavåg Kino. Det var en sååå fantastisk kveld! ☺️

Jeg og jeg gleder meg allerede til de neste filmene som kommer i 2018! Vi hadde iallefall verdens beste kveld med gjengen, dere! 

  

HAR DERE SETT FILMEN? SKAL DERE PÅ KINO?  
IKKE GLEM Å LIKE FACEBOOKSIDEN MIN FOR UPDATES GJENNOM HELE UKEN
LEGG MEG TIL PÅ SNAPCHAT OG INSTAGRAM: GUNNNIS FOR OPPDATERINGER

5 kommentarer

5 thoughts on “FIFTY SHADES OF GREY: DARKER!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *