HVORFOR IKKE

Categories HVERDAG

God morgen, haha, selv om det absolutt ikke er morgen lenger! Jeg våknet opp i dag og var helt sikker på at dette ville bli en helt fantastisk tirsdag og jeg hadde en rolig morgen med samboeren, før han reiste avgårde på arbeid. Det jeg kunne gjort istedenfor å gjøre det jeg gjorde idag var å kunne ligge på å slaske på sofaen hele dagen, men det har jeg faktisk ikke gjort ettersom jeg har skiftet til rent sengetøy både på soverommet og gjesterommet. 

I går kveld inviterte jeg bestevenninnen min hjem på middag ettersom hun jobbet til sent på kvelden, og jeg tenkte hvorfor ikke – vi hadde en koselig stund der vi såg repriser av Farmen Kjendis. Alltid gøy å følge litt med, selv om jeg ikke alltid får med dagens episode og kan finne på å henge etter på flere episoder tar jeg det igjen på go-tjenesten for Canal Digital. 

Uansett! Vi skrives senere, venner  Nå skal jeg gjøre unna en treningsøkt – håper dere får en fin tirsdag 

1 kommentar

1 thought on “HVORFOR IKKE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *