THREE ON INSTAGRAM

Categories ANBEFALING

God morgen og god fredag! I dag vil jeg starte dagen med å dele tre tips til mine favoritt Instagram-kontoer. Det er vel ikke bare jeg som er på utkikk etter inspirasjon i hverdagen, vel? Selv følger jeg en rekke flere kontoer under både natur og reiseliv, foto, trening, fashion og sunn og usunne oppskrifter. Tre av favorittene mine ønsker jeg å vise dere her, og selvfølgelig kommer det flere “tips” om andre Instagram-kontoer ved en senere anledning. Jeg har overnattet hjemme hos foreldrene mine i natt, siden jeg dro på jobb tidlig denne fredagen her. Så jeg hadde familiestund igår kveld sammen med mamma, pappa og søsteren <3 koseliiig ??

  
 
  

@bethanynoelm

Denne jenta her har 5,8M følgere på Instagram, og jeg tror jeg oppdaget Bethany Noel Mota gjennom søsteren min når hun kjøpe et t-skjorte som var designet av henne, og siden den gang har jeg følgt Instagram kontoen hennes daglig. Hun har egen youtube kanal som jeg bruker å titte innom noen ganger, men jeg elsker alle bildene hun legger ut på Instagram og jeg blir rett og slett inspirert av henne. Dersom du ikke har sjekket ut profilen hennes er det på tide. 

  
 
  

@Jannid
Hun her har 1M følgere på Instagram. Jeg vet ikke så mye om denne jenta selvom dette er en av min desidert favoritt Instagram konto, men altså jeg mener he-rre-gud så mange flott bilder denne jenta her tar. Skulle ønske jeg var like flink som henne, og her er det selvfølgelig en drøss med inspirasjon å hente fra hvordan hun kombinerer det perfekte antrekket, trening og bruker naturen som motiv. Jeg kan stirre på bildene hennes i det uendelige.

  
 
  

@mittlillehjerte 

Denne dama her har 96,3t følgere på sin Instagram konto og her blir jeg skikkelig inspirert til når den tid kommer at jeg skal bygge eget hus. 
Janne Iversen kjenner jeg ikke, men de bildene hun tar er mer enn bare inspirerende. Hun har også eget nettside som dere finner her

 

Kanskje dere har noen oppfriskende kontoer å tipse meg om også?
 

3 kommentarer

3 thoughts on “THREE ON INSTAGRAM

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *