EN ROLIG HVERDAG

Categories HVERDAG

Hvilke dag det er idag betyr ikke så mye om dagen, og jeg nyter hver dag som om det skulle vært en rolig hverdag og godt er det. Jeg var på arbeid i går og kom ikke hjem før ut på kvelden, da jeg tok en rolig kveld sammen med kjæresten. Jeg var ikke i seng før sent ettersom vi glemte av tiden mens vi såg på favoritt tv-serien vår. Jeg våknet ved daggry i dag, og det er aller tiders, dere!

Spesielt om morgenen elsker jeg jeg å pakke meg inn i favoritt ullen min, mens jeg ser på min egen favoritt tv-serie ettersom kjæresten min drar på jobb tidligere enn vanlig noen dager. Hva står på agendaen deres i dag? Klem fra meg til dere 💋💋

  

Hvordan har dagen deres vært idag, og hvilke planer har dere videre for denne dagen? 
 

4 kommentarer

4 thoughts on “EN ROLIG HVERDAG

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *