UKEN SOM GIKK …

Categories UKENS

Akkurat nå sitter jeg å super i meg litt energidrikk i sofakroken hjemme i leiligheten. Jeg har nettopp satt på en maskin med sorte klær, og jeg venter på at kjæresten blir ferdig med arbeidet sitt. I dag har jeg brukt bilen min mye og jeg har vært innom flere forskjellige kommuner på en å samme dag. Akkurat nå er sykt sliten og jeg har faktisk hatt på meg ull-settet fra Kari Traa. 

Ukens tanke er generelt om hvor heldig jeg er som har en fantastisk kjæreste som elsker meg for den jeg er, og jeg merker såå mye hvor jeg savner han når han er på arbeid og jeg er på arbeid, eller er hjemme. Jeg er omringet med den beste familien både fra min side og kjærestens side, og jeg kunne virkelig ikke hatt det bedre. 

  

Ukens fokus å gjøre mitt beste. Jeg føler at jeg vil gi 100% hver eneste dag enten det er på arbeid eller hjemme. Når jeg ikke er på arbeid, ønsker jeg å få tiden til å strekke til både venner, husarbeid og familie generelt. 

Ukens cravings er pasta, pizza, ostesmørbrød, salat-kylling og sjokomelk.

Ukens serie er Pretty Little Liars. Jeg er hekta etter så mange år, at jeg kan sitte å se dem på repeat så ofte jeg kan. ÅÅ typisk meg. Jeg gleder meg det kommer ut flere episoder. Jeg må se flere nye episoder NÅ! 

Ukens sang er TINI – Losing the Love, Great Escape, Got Me Started og Underneath it All. 

  

Ukens humør er at jeg er bestandig glad og jeg føler at ting endelig faller på plass både på privaten og jobb. Jeg føler jeg hatt skikkelig gode dager både hjemme og på arbeid. Privatlivet mitt er ganske bra om dagen ,og jeg start hver eneste morgen med et smil. Det føles så utrolig godt, og det humøret mitt er alltid på topp, takket være den fantastiske samboeren min. 

Ukens nedtur kan jeg fortelle dere at jeg har ingen store nedturer denne uken. Vår kjære internett leverandør, leverer enda og jeg er skikkelig humør spreder om dagen.. 

HVORDAN HAR UKEN DERES VÆRT  ?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *