DENNE HAR VÆRT EKSTRA GOD

Categories HVERDAG

God kveld til dere ♥ I dag har det vært en utrolig avslappende og deilig søndag. Det er som oftest alltid slik, men denne har vært ekstra god, og vi har brukt denne søndagen på familiehygge. Der vi reiste til Fosnavåg på resturante med hele familien, vi har hatt det utrolig koselig. Vi avsluttet denne søndagen hjemme hos foreldrene mine, ettersom svigerforeldrene mine ikke hadde vært på besøk med dem enda. Det var en utrolig koselig avslutning på en fantastisk søndag. Håper dere har hatt en fin dag! Vi skrives 😉

  
  

Nevøen vår dro akkurat hjem etter en hel helg sammen med tante og onkel! Han sa selv at helgen sammen med oss var kjempe gøy, og at neste gang det blir mer overnatting, blir nok i vinterferien dersom det er plass i timeplanen. Vel nå avslutter jeg og min kjære med noen episoder av favoritt-serien vår på TV, før vi finner sengen tidlig denne søndagskvelden. Ha en fin søndag, dere!

Hvordan har søndagen deres vært? Har dere noen mål for denne uken? 
Uken som gikk – kommer ikke på bloggen før i morgen! Vi skrives senere, mine kjære venner. 

1 kommentar

1 thought on “DENNE HAR VÆRT EKSTRA GOD

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *