EN DAG EKSTRA

Categories HVERDAG

God kveld! Som dere sikkert merket i går utvidet jeg rett og slett helgen med en ekstra dag. I dag er det tirsdag, men i hodet mitt later jeg litt som at det er mandag og kaster meg ut i de gode rutinene igjen da det ikke ble noe pangstart på denne uken i går ☺️  Det føltes deilig, og det var virkelig etterlengtet med en deilig fridag i går. Jeg har også bestemt meg for at jeg burde bli flinkere til å sette meg mål og fokusere mer på motivasjon. Ha en fin tirsdag videre, dere – så snakkes vi igjen senere! 


 

Hva har dere gjort denne mandagen og tirsdagen? 
Hvilke planer har dere for denne uken, kjære venner? 

3 kommentarer

3 thoughts on “EN DAG EKSTRA

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *