UKENS SOM GIKK

Categories UKENS

Ukens værste dag … var når jeg kom hjem til leiligheten på tirsdag og det ikke var tilgang til internett ettersom vi har hatt små problemer i flere uker, og at nettet hadde vært dårlig, og det å komme hjem til leilighet uten internett, der jeg hadde en blogg som skulle oppdateres ble ikke tatt i mot med åpne armer. Vi hadde dessverre dette problemet gående fra tirsdag til torsdag, selvom det føltes enda lengre ut, og vi måtte slå hodene sammen for å kunne finne på noe kreativt. 

Ukens beste dag … dette høres kanskje komisk ut, men det var da vi fikk internett tilbake i leiligheten! Jeg vet at begge er ganske avhengig av internett, ikke bare for å sitte å oppdatere bloggen eller noe, men vi bruker internett her hjemme til så mye som blant annet se film via Netflix, betale regninger via nettbank, osv. 

Ukens sang … Halsey – Not Afraid Anymore har blitt en favoritt denne uken, og en sniktitt på spillelisten til Fifty Shades Darker. 

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Akkurat nå … sitter vi begge hjemme i sofakroken! Jeg oppdaterer bloggen for dere, og har strikke-prosjektet mitt rett ved min side. Kjæresten sitter på den andre siden, og spiller litt GTA. Det har vært en rolig søndagskveld for oss, og det selv etter at jeg tok en forevig powernap hjemme hos svigers tidligere i kveld – der min kjære og svigerfar valgte å filme det hele. 

Ukens sitat … Med tre ord kan jeg summere opp alt jeg har lært om livet : Det går videre (skrevet av Robert Frost). 

Ukens film … 16 BLOCKS! Det er en amerikansk actionfilm fra 2006, med Bruce Willis, Mos Def og David Morse i hovedrollen. Det er en film jeg egentlig ikke har lyst til å anbefale dere å se, ettersom jeg følte den var generelt dårlig i forhold til alle de andre gode filmene som Bruce Willis har hovedrolle i, og det var alt for lite action og romantikk. 

Dette var min lille uke oppsummert! Nå skal vi se en film <3 snakkes

2 kommentarer

2 thoughts on “UKENS SOM GIKK

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *