DET ER OFFISIELT HELG!

Categories HVERDAG

Riktig god lørdag folkens! Helgen er offisielt her, og det er skikkelig godt selvom jeg har arbeidshelg får jeg fremdeles tilbringe tid sammen med familien min. Denne uken har virkelig gått i ett, og jeg kan fortelle at dette er den eneste dagen i uken der jeg har kunnet startet rolig sammen med min kjære, ettersom vi fikk sove frempå idag. Det var skikkelig deilig å bare kunne koble helt av. Jeg skal rett og slett bare lene meg tilbake noen timer å nyte resten av fritimene mine denne lørdagen før jeg skal på jobb senere i kveld. Forresten fredagskvelden var også ganske rolig og fin før jeg var på jobb noen timer da også. Kos dere masse senere idag.

HVORDAN HAR DERES LØRDAG VÆRT SÅ LANGT? 
HVA SKAL DERE GJØRE I HELGEN? 

2 kommentarer

2 thoughts on “DET ER OFFISIELT HELG!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *