BRUKBAR ONSDAG

Categories HVERDAG

Hei dere ♥ Jeg har stort sett vært på farten i hele dag, og planen om å oppdatere bloggen med innlegg gikk med andre ord rett i vasken tidligere på dagen ettersom vi fremdeles ikke har internett hjemme i leiligheten. Nå er jeg på besøk hos foreldrene mine, der jeg skal spise middag før jeg reiser hjem til mann og leilighet. Denne onsdagen startet ganske så tidlig ettersom, kjæresten reiste på jobb tidlig idag, og jeg ikke klarer å legge meg igjen etter at jeg først har stått opp – så da ble det rydding på høyt nivå. 
Håper alle sammen får en fin onsdag videre! Så snakkes vi snart igjen når jeg har mulig til å oppdatere dere. 

Hvilke planer har dere for denne dagen? 

 

1 kommentar

1 thought on “BRUKBAR ONSDAG

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *