HVERDAGSMÅL : JANUAR

Categories HVERDAG

Hei og god dag, alle mine fantastiske lesere! Da var det tirsdag igjen, og så fort som dagene går. Jeg startet denne dagen tidlig, ettersom kjæresten skulle tilbake på arbeid og jeg ikke fikk sove mer etter han dro avgårde på jobb. Jeg har også gjennomført dagens trim ettersom jeg måtte gå til sentrum i dag å hente bilen min som har vært på EU-kontroll idag og den ble godkjent. 
Håper alle sammen får en fantastisk tirsdag videre, så snakkes vi!


♥ Fjerne alt som har ordet jul i seg, og det er for at nå er julen over og den skal ryddes tilbake på loftet *mitt tilfelle opp på skapet* og dette skjer allerede tidlig i Januar, slik jeg kan få inn litt ny interiør som jeg fikk i gave av både familie og venner. Jeg må også for all del huske å ta ned julelysene ute, ettersom jeg har irritert meg grusomt over et hus i området som ikke tok ned julelysene sine og som lyst i mai/juni måned.

♥ Være snill og god mot min kjære samboer. Her i hus kan vi virkelig ikke få minnet hverandre nok på å være snille med hverandre. Det er så viktig for å klare og opprettholde det gode humøret i hverdagen. Dersom den ene har en dårlig dag, så får ofte den andre det også automatisk – og det er kanskje ikke helt ideelt ettersom som bor med hverandre 24/7. Vi skal heller prøve at dersom den andre er i dårlig humør skal den som ikke er det prøve å gjøre noe fint for den andre for å prøve å få opp humøret. 

♥ Betale huslån og spare minst 5000 kr denne måneden, ettersom jeg har notert ned nyttårsforsettet her på bloggen. Det er også er også noe jeg ønsker å klare å få til – pengene jeg sparer nå kommer godt med senere. 

 
 

♥ På de dagene jeg har fri fra arbeid, så skal jeg prøve å få til å stå opp før kl. 09:00, og der jeg kan oppdatere både blogg og gjøre andre ting supereffektiv mellom 10:00 og 18:00, og når kvelden kommer og samboeren kommer hjem fra jobb – så kan jeg unne meg en skikkelig kosestund enten det er filmkveld eller noe annet vi kan finne på og bruke tiden min sammen med han. Kanskje også ha noen venninnekvelder? 

♥ Holde meg unna brus og snop mandag til fredag (hvertfall) og prøve å ikke drikke alt for mye når jeg først drikker litt brus på lørdagene. Heller prøve å få inn mer frukt og grønt i hverdagen istedenfor alt det usunne. 

♥ Dette målet er et som både jeg og samboeren har blitt enige om, og dert er virkelig å komme oss mer ut i naturen – og det allerede fra nå i Januar av. Det å være fysisk aktiv enten det bare er å gå en tur rundt i nabolaget er en start, men det viktigste er at vi får bevege oss og komme oss utenfor stuedøra. 

♥ Jeg skal også prøve å få til å arbeide så mye som overhode mulig på arbeid. Jeg er 100% gira på å arbeide mye dette året – selvom det ikke alltid kan være så enkelt, men jeg velger å ha en positiv innstilling å håpe jeg får litt mer jobb etter hvert fremover. 

HAR DU NOEN HVERDAGSMÅL FOR JANUAR? 

2 kommentarer

2 thoughts on “HVERDAGSMÅL : JANUAR

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *