GODT NYTTÅR

Categories HVERDAG

Godt nyttår mine kjære, gode dere! Jeg håper dere alle hadde en fin feiring og at boken for 2016 ble lukket på riktig måte. Kvelden min var superfin og jeg fikk tilbringe tid sammen med familien min, der det ble servert god mat + dessert. Hadde en veldig rolig feiring på denne dagen, og omtrent ti minutter før klokken slo 12 gikk vi ut på gårdsplassen for å skyte opp litt fyrverkeri og ønske hverandre et godt nyttår. Jeg fikk ønske kjæresten og resten av familien et godt nyttår og det er helt fantastisk følelse å kunne gå inn i det nye året med min kjære. Idag har jeg planer om avslapping før det blir middag hjemme hos mamma og pappa, før vi returnerer hjem til Volda.  Jeg har også skrevet ned noen nyttårsforsetter jeg ønsker å dele med dere: 

 

♥ Mine nyttårsfortsett er …. 

♥ være verdens beste kjæreste og samboer! Bli enda bedre kjent med min kjære, og lage flere minner av nye eventyr vi opplever sammen. Vi har fremdeles mye igjen å oppleve og det stopper ikke opp nå.

♥ Spare ca. 50 000 kr. Jeg har aldri vært noen mester i å spare, men etter at jeg ble sammen med kjæresten har det gått en annen retning. Kanskje klarer jeg å spare enda mer, hvem vet? Skal iallefall spare til ferietur til sommeren. 

♥ Ta vare på familie og venner, og når jeg er sammen med dem begynne å legge fra meg mobilen når jeg er med dem.  Fokusere på å se de rundt meg når det gjelder, være hjelpsom, snill og god mot alle. Venner vokser ikke på trer, så det er viktig for meg å beholde de få vennene jeg har, og jeg sier heller ikke nei takk til flere nye bekjentskaper. 

♥ Bruke dette året på å oppleve mye spennende, utfordre meg selv enten alene eller sammen med min kjære. 

♥ Være en flink blogger fremover, og ikke droppe å oppdatere bloggen selvom jeg har en dårlig dag, og heller både bruke og vise følelser mer på bloggen. Skrive flere private innlegg, og dele enda mer av hverdagen med dere. Jeg har lyst til å prioritere bloggen, og samtidig prøve å få enda flere lesere til å lese bloggen. 

 
 

…. Dette var noen av mine nyttårsforsetter, har dere noen som dere har lyst til å dele med meg? 

6 kommentarer

6 thoughts on “GODT NYTTÅR

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *