LILLE JULAFTEN

Categories JUL 2016

Jeg føler at de siste dagene har vart såå lenge! Muligens fordi jeg er så giret på at det snart er jul! Det kribler i hele kroppen her jeg sitter hjemme i sofaen. Denne uken har virkelig vært gode, selvom jeg føler at dagene er alt for lange! Tirsdag denne uken inviterte vi både familien min og foreldrene til kjæresten over på middag, hvor vi hadde en hyggelig tid sammen der vi byttet gaver og hadde det koselig i hverandres selskap.  Nå har vi kommet til svigerforeldrene mine, og det er vi skal tilbringe julen her borte. Det er stort for meg å feire julen borte i år, ettersom jeg har feiret jul hjemme hos mamma og pappa helt siden jeg ble født 🎄🎄 
Håper alle får en fin lille julaften, så snakkes vi senere! 

 

🎄🎄 JEG ØNSKER ALLE MINE LESERE EN GLEDELIG JUL 🎄🎄

HVOR SKAL DU FEIRE JUL I ÅR? 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *