UKEN SOM GIKK ..

Categories UKENS

UKENS HUMØR
Julestemning og reisefeber har vært på agenda hele denne uken, ettersom det nærmer seg jul og siden vi reise til Dublin denne uken. Vi hadde en helt fantastisk tur, spesielt den ene hele dagen i Dublin, var kjempe flott å få oppleve denne byen.

UKENS JULESTEMNING
Det må ha vært når vi gikk innom det fylte gatene med julemusikk og julepynt – greit at byen jeg kommer fra er pyntet til jul, men INGEN by hittil slår Dublin altså. Her virket det som de ikke gjorde annet enn å installere julepynt, og selv bilene dere var pyntet med både reinsdyr horn og nese på bilene, og det var søt altså. Julemusikken sto på i alle gatene, og det gikk ikke ann å ikke få julestemning i denne flotte byen. 

UKENS SPILLELISTE

Mi Julegave – Vassendgutane 
Da vet du at det er jul – Ylvis 
Under treet – Morgan Sulele 
Last Christmas – Cascada 

UKENS BILDE 

UKENS INNKJØP
Dressjakke med blomster og paljett-bukse fra Primark! Jeg som alltid går med ensfarget klær har nok gjort en motekupp denne vinteren, samtidig som jeg kjøpte meg paljett-bukse (noe som jeg har lyst på så lenge). 

UKENS MEST LESTE INNLEGG
Det må være innlegget som handler om konkurransen “vinn en personlig almanakk” Det kan dere lese HER. Kanskje det er noen av dere som enda ikke har meldt dere på konkurransen enda? 

AKKURAT NÅ
Slapper jeg av på sofaen hjemme hos foreldrene mine etter endt arbeidshelg på Resturante Fosnavåg Brygge / Hotel Neptun for denne gangen. Skal om ikke så lenge reise hjem til Volda for nok en ny uke, men før jeg kan lande på sofaen hjemme i leiligheten skal vi en tur innom svigerforeldrene mine, ettersom vi ikke har sett dem siden før vi reiste til Dublin, og jeg har heller ikke vært hjemme i leiligheten siden tirsdagsmorgen. 

 

TAKK FOR EN FIN UKE ALLE SAMMEN <3 OG TAKK FOR ALLE KOMMENTARENE!
HÅPER DEN NESTEN UKEN BLIR LIKE FIN SOM DENNE! 

2 kommentarer

2 thoughts on “UKEN SOM GIKK ..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *