MITT 2016 – DEL I

Categories JUL 2016

JANUAR 
Jeg startet året sammen med kjæresten og hans familie, og der vi et forsøk prøvde å være sporty i starten av det nye året. Her var planen allerede at alt av sosiale medier skulle brukes ( Instagram, Snapchat og Blogg ). Jeg noterte meg også ned noen punkter om hvilke mål jeg hadde for denne måneden, og ettersom søsteren også fikk meg på tanken om å lage videoblogg om den som gikk rundt på internett om The Jelly Bean Challenge og som er en Challenge jeg ikke kommer til å prøve å ta igjen noen sinne. Allerede 6 Januar var jeg tilbake på skolebenken, etter en lang og deilig juleferie. Jeg og kjæresten var også veldig flinke til å lage god mat til familiene, ettersom vi hadde god nok fantasi og brukte ofte siden til matprat på å lage gode måltider i hele Januar ☺️

  

FEBRUAR
Februar ble en rolig måned for både meg og kjæresten. Vi startet hele måneden med at vi var på komikershow med Ørjan Burøe og Ole Soo på Studenthuset Rokken, og selvfølgelig ble det med romantisk middags date på Rosabella i Ørsta etter showet. Bloggen fylte forresten og 7 år dette året og det måtte feires med ballonger. Kroppen valgte også å takke for seg og jeg ble sengeliggende i over 1 uke, så da fikk jeg kjenne på følelsen hvordan det var å være skikkelig syk og ble sykemeldt fra både skole og jobb. 

  

MARS
Denne måneden skjedde det mye, og vi startet måneden med å dra på Ravi konsert i Fosnavåg. I midten av måneden reiste jeg på studietur med klassen i BLUFMM, og destinasjonen var Danmark. Jeg har ikke vært i Danmark tidligere, så dette var stas. Jeg fikk oppleve mye på den ene uken jeg befant meg i Danmark og jeg kan si at jeg ble desidert blakk på disse dagene. Jeg fikk også oppleve Strøget i Danmark for første gang, og vi avsluttet hele studieturen på TGI Fridays som et felles måltid sammen med hele klassen. Jeg fikk også oppleve på flyreisen hjem hvordan det var å bli sittende i uten å vite noe siden flyet var forsinket. Rett over helgen dro jeg og kjæresten på en aldri så liten påskeferie på Hotell Alexandra i Loen, og hadde oss noen fine dager der sammen før vi inviterte hele familien på middag i Stryn. 

  

APRIL
Denne måneden var ekstremt stille, og det var lite som skjedde. Bortsett fra at i slutten av måneden var i konfirmasjon til niesen vår, som hadde konfirmasjonsdag og vi fikk feire dagen sammen med henne og hele familien. Det var en fantastisk dag, og mange flotte bilder ble tatt av henne. 

MAI
Startet med at jeg og kjæresten reiste til Spania, ettersom vi skulle bo i leiligheten til svigerforeldrene mine. Vi hadde en fin uke der nede med mange gjøremål og det ble dessverre mer regn på oss denne uken vi var der nede enn solskinn, hadde muligens to ettermiddager der vi fikk sol og 30 grader, så vi fikk litt basis farge på kroppen. I slutten av måneden ble det holdt avslutningseremoni for avgangsstudentene ved barnehagelærerutdanningen ved Høgskolen i Volda, og jeg var en av disse – vi fikk diplom og det er vennskap som lever lenge her sammen med oss. Vi avsluttet siste dagen i måneden ved å gå på fjellet. 

  

JUNI
Her startet jeg måneden med bloggfri etter noen dager med både skriftlig og muntlig eksamen for meg. Og jeg startet opp hele måneden med en tur på go-kart banen for første gang med fagforbundet Ung Herøy. Noen dager senere dro jeg på kino sammen med en fin gjeng og vi fikk med oss et helt halvt år som hadde premiere denne dagen, og ved innleid fotograf til filmen ble det tatt et fint bilde av meg og gjengen jeg gikk sammen med på kino. Ettersom både jeg og kjæresten også elsker grillmat, så var det virkelig ikke vanskelig å velge hvilke middag vi skulle kjøre når det solen og varmen meldte sin ankomst. Så kom den største nyheten av dem alle i slutten av måneden slo vi på stortrommen og kjøpte oss vår første leilighet. 

  

HVORDAN HAR DET FØRSTE HALV ÅRET DITT VÆRT ? 
MITT DEL II KOMMER STRAKS 
 

1 kommentar

1 thought on “MITT 2016 – DEL I

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *