EN HILSEN FRA DUBLIN

Categories HVERDAG

God kveld fra Dublin! Altså, jeg var forberedt på at det skulle være kaldt her, men såå kaldt? Jeg er glad jeg pakket ned ulltøyet mitt i siste liten. Vi landet i Dublin allerede 11.30 (irsk tid), og vi har allerede fått litt tid til å utforske området litt siden vi hadde noen timer på oss før vi kunne sjekke inn på leilighetshotellet. Vi fikk sett oss rundt før det ble mørkt ute, og fikk litt mat i magen. Flyturen generelt til Dublin gikk egentlig helt fint, bortsett fra på siste flyturen da det ble sterk turbulens før landing på flyplassen. 

  

Nå er det ikke lenge til alle sammen skal finne den gode varme dynen, og vi har en ny dag som venter på oss her i Dublin. Vel, jeg kan egentlig ikke si stort om Dublin enda, men det jeg vet er at jeg er ekstremt glad for at jeg tok med meg regnjakka istedenfor vinterjakken på denne turen her. Vi snakkes senere, og ha en fin dag videre alle sammen. 

 

HVA HAR DERE GJORT I DAG? 
PS: JEG MINNER OM KONKURRANSEN “VINN EN PERSONLIG ALMANAKK” – TREKKES 23 DESEMBER! 

4 kommentarer

4 thoughts on “EN HILSEN FRA DUBLIN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *