VINN EN PERSONLIG ALMANAKK

Categories JUL 2016

Hei alle sammen, som jeg nevnte i et tidligere innlegg her på bloggen så skulle jeg poste litt konkurranser fremover! Så jeg tenkte at da skulle en av mine heldige lesere få lov til å vinne seg en personlig almanakk fra personligalmanakk.com! Så da har en av mine lesere muligheten til å vinne en egendesignet almanakk som om dere spør meg er en utrolig fin premie, og det er selvfølgelig siden jeg er avhengig av akkurat denne type almanakk for å holde orden i hverdagen min. Dersom den som vinner allerede har en, er det jo en perfekt julegave – som du kan designe til en venninne, venn og til og med kjæreste? Jeg designet en til mannen min. 

VIL DU VINNE?  skriv i kommentarfeltet at du er med, og legge med navn og e-mail slik at jeg kan kontakte deg! Vil du ha en ekstra vinnersjanse, kan dere legge inn “jeg er med” kommentar på konkurransen på Instagram, @gunnnis !Forresten dere kan delta så mange ganger som dere ønsker, det er ingen begrensninger verken her på bloggen eller på Instagram.  Jeg ønsker dere alle sammen lykke til med konkurransen 🎄🎄

  
  

🎄 VINNEREN KÅRES PÅ LILLE JULAFTEN 🎄

17 kommentarer

17 thoughts on “VINN EN PERSONLIG ALMANAKK

  1. Ja takk, jeg er med! Har nettopp fått en i posten til meg selv med selveste lillegull på <3 Men dette hadde vært en super ekstragave til min mor! Hun er syk og hadde hatt behov for en liten oppmuntring. (Skal til rikshospitalet rett etter nyttår). Hun har ikke den beste husken heller akkurat, så kunne trengt en slik. Pleier egentlig gi almanakk til henne vært år, men i år hadde jeg flere ting jeg hadde lyst til å gi henne - så valget endte på noe annet denne gangen.
    <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *