9 JULEFILMER

Categories JUL 2016

Ojsann, vi har allerede kommet til 10 Desember og bedre julestemning finnes virkelig ikke. Jeg har plukket ut 9 julefilmer, som jeg alltid må se i julen. Har noen av dere blogglesere kommet i julestemning? Jeg kom i julestemning ganske så tidlig, og har trallet på julesanger helt siden første desember. Jeg og kjæresten liker veldig godt å se film, og noen julefavoritter har vi også tilfelles. Så en julefilm eller to i uken, er helt normalt for oss å se! 

Disse 9 julefilmene som jeg har plukket ut er en tradisjon for både meg og kjæresten min. Mine desidert favoritter er : The Holiday, Tre Nøtter til Askepott, Polarekspressen, Hjemme alene 1-4, Reisen til Julestjernen og Jakten på den forsvunne julenissen. 

  
  
  

HAR DERE NOEN JULEFILM FAVORITTER, DERE BARE MÅ SE ? 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “9 JULEFILMER

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *